fredag 3 december 2010

Vinterläsning

Det ligger två artiklar och väntar på att bli lästa av mig. Båda är över 40 sidor långa, så jag är så där lagom motiverad. Men det måste bli gjort inför måndagens föreläsning i Vetenskaplig klassifikation, tyvärr. Samtidigt kämpar jag vidare med The Woman in White som har lyckats väcke mitt intresse igen, för helt plötsligt blev det lite intressant. Men det är ändå mer än 400 sidor kvar. Jag förstår inte hur det är meningen att jag ska hinna läsa skönlitterärt samtidigt som jag pluggar!

För att må lite bättre så läser jag Sherlock Holmes-noveller innan jag ska sova. Jag har en sådan där komplett samling med alla noveller och romaner. Den är helt värdelös att läsa ur egentligen, minimal text och ytterst klumpig. Men det är trots allt bättre än ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar