fredag 4 mars 2011

Day 22 – Favorite book you own


När det kommer till favoritböcker så äger jag nog de flesta. Men vilken som är en favorit bland de böcker jag har? Om vi pratar utgåvor och sådant så måste det nog vara John Bauers bästa som är en samling sagor med bilder av Bauer. Otroligt fin och den hittade jag faktiskt på Läkarmissionen (30 kronor). Egentligen är den väl värd några hundralappar, men den är ovärderlig egentligen.

Annars älskar jag min utgåva av Shantaram som Gregory David Roberts har signerat. Dels har den perfekt format för läsning och är mjuk och böjbar. Lagom stor text. Sedan kopplar jag ihop den med läsupplevelsen och författareventet som jag och Jenny var på. Det var så himla kul! Fattar knappt att det var gratis. God mat och fantastiska historier. Önskar verkligen att jag mindes allt Roberts talade om, men mitt minne är inte vad det borde vara.

30 days of books. (It's back!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar