tisdag 1 mars 2011

Grips inte av panik


Det har inte blivit så mycket bloggande och jag vet inte om det kommer bli så mycket bättre den här veckan. Den här och nästa vecka ser ut att bli rätt stressiga. Igår var jag på nya jobbet för introduktion i ett par timmar. Mycket att ta in! Ska dit imorgon igen, bara tre timmar, men förhoppningsvis får man lite vana innan kvällspassen på torsdagar börjar. Var så trött igår! Gick upp vid halv sex för att åka till skolan för att ha datalabb i tre timmar. Sedan var det en tre timmars väntan innan biblioteksjobbet började... Var rätt mör när jag kom hem. Är fortfarande lite seg.

Hm, de där metaforerna gick inte så bra ihop. Både mör och seg.

Just det, min dator är på akuten. Det är något fel på hårddisken tydligen, så jag har lämnat in den för att göra en backup. Jag är ju som bekant en idiot och har inte gjort det själv på ett bra tag. Så nu vill jag bara rädda det som räddas kan och sedan lämna in den på MediaMarkt och få en ny hårddisk förhoppningsvis. Suck och stön.

Nu ska jag jobba lite. På det gamla jobbet alltså...

(Om ni undrar över bilden så hade jag ingen annan på min gamla dator).

1 kommentar: