onsdag 30 mars 2011

Time


På senaste tiden har jag inte haft så mycket ork och tid att blogga. Det är rätt slitigt med två jobb och heltidsstudier. Tyvärr har jag negligerat plugget nästan helt. Det känns väldigt illa, speciellt nu när alla uppgifter börjar hopa sig. Måste får arslet ur NU. I morgon innan jobbet så får jag förhoppningsvis lite tid att komma ifatt en bit. Förra veckan hade jag lite problem med det nya larmet på jobbet. Fick lite panik ett tag, men fick till slut ge upp och gå hem (med ett okej från chefen såklart). I dag hörde jag att det tydligen inte mig det var fel på utan larmet, så andra hade också haft problem. Kändes SÅ JÄVLA SKÖNT. Det har verkligen gnagt på mig hela veckan. Egentligen borde jag inte hänga upp mig på sådant, men det känns jobbigt i och med att jobbet är så nytt och man inte gärna vill göra fel. Får se hur det går i morgon, ska ta ett litet snack med chefen innan.

Försöker samtidigt läsa Man Walks Into a Room. Det går så där. Har tappat lite läsfart, kanske beror på att jag är så trött hela tiden. Det är nog mest pendlandet som sliter på mig, vore nästan värt att flytta till Muppsala. Då kan jag också börja cykla som en idiot och äta billiga nationsluncher. Fast skulle nog inte kunna lämna Stockholm, här finns ju allt man kan önska!

(Försöker med bilden illustrera hur splittrad jag är mellan jobb och studier och fritid).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar