söndag 10 augusti 2008

Dexters dunkla drömmar

Uh... Försöker verkligen plugga men jag har typ tappat intresset. Den första tentan är i morgon och det jag kan kan jag ju men det jag inte kan... Är mest orolig för diverse frågor om politiker och vilka partier de tillhör. Politik är så sjukt ointressant, dock är det lite mer spännande i Latinamerika med tanke på alla guerrillas och golpes de estado.


Just nu läser jag Darkly dreaming Dexter som är precis lika underbar som serien fast med mindre innehåll. Ja, de har ju arbetat ut alla karaktärer och lagt till en massa i serien med tanke på det större omfånget. Det är omöjligt att inte älska Dexter, speciellt i Michael C. Halls undebara form.

Mitt rum ser btw ut som en krigszon. Det ligger papper och böcker överallt och ett pussel på golvet som jag trampar på hela tiden och jag drar med mig pusselbitar överallt. När den här helvetesveckan är över så ska jag verkligen rensa, men innan dess känns det onödigt att göra något för det kommer ändå bli kaos igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar