onsdag 18 februari 2009

Ack, jag har syndat!

Inte visste jag att bloggen automatiskt publicerades när man trycker på Enter. Men nu vet jag.

I alla fall så förhandsbeställde jag en bunt böcker på Adlibris bokrea, vilket är den enda rean som jag anser vara någorlunda prisvärd. För jag har verkligen inte lust att köpa samma gamla böcker på Åhléns tryckt på halvtaskigt papper. Däremot kanske jag drar till Hedengrens för där har jag för mig att de hade rätt så skoj grejer.

Egentligen har jag inte råd, vilket är summan av kardemumman. Fast då passar fakturor bra, för dem kan man ignorera ett tag i alla fall. Just nu har jag cirkus 80 kronor på kontot. Nej... vänta... 50 kronor. Och det ska räcka tills den 25:e. Super.

1 kommentar:

  1. Måste säga att det är skönt att höra att andra också har det hårt... Haha! Kanske lite elakt men men... :) Vi kan baka kakor och gå runt och sälja?

    SvaraRadera