lördag 7 februari 2009

Bloood!

OMG. Jag har blodgrup 0+ vilket innebär att jag kan donera till alla andra blodgrupper (yay) men å andra sidan kan jag bara få från likasinnade (likablodade kanske). Å andra sidan är min blodgrupp den näst vanligaste i Sverige och den mest vanliga i världen. Så jag kan nog andas ut. Intressant hur som helst. I'm a giver, a positive giver! Vilket passar sååå bra in på min personlighet.

I går var det Let's Dance och Jenny övertalade att kolla på det med henne eftersom hon var ensam hemma. Med Bibi. Jag tror jag har börjat slappna av runt den hunden eller så är det tvärtom. Inte lika mycket hysteriskt hoppande och dreglande nu. I dag blev det dessutom IKEA. Med Jenny. Hon behövde en väldans massa med saker, medan jag tvingade mig själv att köpa en tavellist och en tidningshållare bara-för-att. Ganska lyckat. Annars seg lördag.

I morgon ska jag träffas Åsa som är in town for the weekend. Egentligen skulle jag ha pluggat, men har orkar inte! Det får bli lidande så spenderar jag pengar och roar mig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar