måndag 9 februari 2009

STFU

Ugh. Ugh ugh ugh!

On a lighter note... Nä, seriöst. Måndagar är jävligt duktiga på att suga. Hårt. Fast bara man har en dålig dag och det råkar vara måndag så skyller man förstås på det. Jag har inget otalt med måndagar... Däremot torsdagar, de är ute efter mig (det där var en otroligt långsökt Liftarens-ref. FYI).

Två timmar (UTAN RAST IDIOTLÄRARE) diksusion om kärleken i Jane Eyre och Wide Sargasso Sea. Jag älskar båda böckerna men jag är inte så förtjust i seminariet eller läraren. Jag sa typ en grej, men läraren typ avbröt mig så jag tröttnade rätt snabbt. Ska försöka mer nästa gång.

Annars trött dag. Jag missade lunchen och åt min macka när jag kom hem. Sen middag. Irriterad. Inte ens Chuck gjorde mig glad. Jo lite... Jag orkade knappt kolla på SGA och då är det illa. Det känns mest som jag vill läsa lyckliga fanfics och lyssna på "Fields of Gold". Gud vad osammanhängande allt blev.

Uppdrag Skaffa-mer-vänner-på-Facebook har inlets. Ja, jag är så jävla seriös. Jag tänkte en per dag borde göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar