söndag 15 februari 2009

Just call me Stinky

Vissa helger/veckoslut sitter jag bara och gör ingenting. Ingen hör av sig, jag hör inte av mig till någon, TV:n är min ständige följeslagare. Men andra helger så händer allting. Som den här, jag bara zoomar fram och tillbaka från ett ställe till ett annat. Varför kan inte allt sprida ut sig lite mer, bli lite mer okoncentrerat?

Först kom Johanna hem i torsdags och vi åkte till Vällingby. I fredags hade jag lektion (som jag misstog tiden på så det blev bara en halv lektion för mig), handlade mat själv på crazy ICA Åkermyntan (jobbar inte folk på fredagar?!) och däckade tidigt efter På spåret. Lördags förmiddag spenderade i Sumpan (Sundbyberg kanske man ska säga) med Jenny och Johanna. Vi knatade fram och tillbaka för att hitta ett fik och glodde även på Stadsmissionen. Åkte hem. Träffade mamma. Var hemma i ca två timmar. Johanna kom över. Vi åkte till Anna och käkade sushi. På det följde en fest och nu luktar mina kläder rök. Träffade Linnea och Patrik.

Ok, det låter inte som så mycket, men det sker liksom tätt inpå hela tiden. Jag har inte ens hunnit plugga och i dag ska Johanna och jag typ åka till Åkeshov och promenera i Judarn.

Pjuh. Bilder från fikat med J&J kommer senare. Inga festbilder, för ärligt talat är sådana urtrista. Man får vårda de ljuva minnena istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar