torsdag 12 februari 2009

Torsdag

I dag kommer Johanna hem från sin "lilla" "semester". Snacka om ångest, för henne alltså. Bara slappat i tre månader och sedan PANG, tillbaks till arbetet. Fast hon gillar ju sitt jobb...

Jag ska till Universitetet en sväng och ha en lektion under en timme. Känns så där lagom onödigt eftersom det tar sin lilla tid att åka dit kommunalt. Dessutom har jag nada kvar på bankkontot så man kan ju inte glo i affärer i stan precis. Usch. Vart tog pengarna vägen? Den här månaden gick det verkligen illa. Men nästa månad, då jäklar ska jag vara duktig! Eh...

Fast... nästa månad ska jag på sci-fi-mässa i Göteborg. Tågresa ner dit plus nördgrejer = vakum på banken. Och med vakum menar jag förresten ett svart hål som sväljer allt som kommer i närheten.

BTW, numera har jag 37 vänner på FB. Go me!

1 kommentar: