måndag 16 november 2009

Dream a little dream of me

Måndag igen. Yay. I eftermiddag är det jobb som gäller, inge kul nu när det är mörkt när man åker hem. Det är förresten ganska mörkt ute hela dagarna. Typiskt november, men jag har beställt solsken tills på onsdag. Awesome.

Nu på förmiddagen hade jag tänkt skriva lite på min uppsats som har legat i ide ett tag. I går fick jag lite fart och skrev nog 1500 ord, kanske lite mindre. Det optimala vore att vara färdig med "del två", som den inofficiellt heter, i dag. Men det verkar just nu lite orealistiskt eftersom jag hela tiden skriver mer än jag hade tänkt. Bra eller dåligt får jag reda på först när den är färdig. Det jobbiga kommer bli att redigera den. Ser inte fram emot det...

OMG förrsten, hade värsta Twilight-drömmen. Den var hemsk! Edward, Alice och Jasper var evil! Har helt förändrat min syn på dem. Eller ja... Edward har jag aldrig haft höga tanker, kvinnomisshandlare som han är. "Nejmen oj, jag är ju vampyr så jag är så starkt så jag kan inte hjälpa att jag gör illa Bella". Jerk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar