lördag 7 november 2009

Ops

Dålig blogging den här veckan, jag vet. Men det har som vanligt varit rätt mycket. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men det känns ändå som att jag inte har hunnit med någonting. Som det ska vara med andra ord.

Nästa vecka har vi redovisning i Women & Law-kursen. Jag ska prata om varför The Odd Women är en feministisk bok. Vet inte riktigt hur det går med det, men jag har i alla fall skrivit en text. Hoppas inte att läraren förväntar sig något avancerat för hon la ut instruktioner för en vecka sedan... Bra framförhållning. Samtidigt har jag uppsatsen som ligger i ide. Den vaknar till ibland. Det blir väl hetsskrivning strax innan jul. Kul kul.

Fredagen var soft. Eller ja... Städade som en galning och lagade sedan risotto till Johanna (och mig). Men sedan var det lugnt! Vi glodde på LOST (säsong fyra eftersom Johanna är sjuuukt efter). Det var kul, har inte sett LOST på ett tag. Desie i The Blue Shirt är awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar