lördag 21 november 2009

Prepare to have your mind blown!

Johanna och jag var på Sinnescirkusen med Henrik Fexeus i går. Henrik sa att vi inte fick berätta vad som hände där men en sak kan jag säga, nämligen att det var AWESOME! Imponerande vad man kan göra med så "enkla" medel. Dessutom kände man sig smart utan att ha gjort ett skit. Johanna var huuur glad som helst över att vi satt på balkongen för där nere på parkett blev i princip hela publiken inblandade i diverse expriment och aktiviteter. Jag var lite besviken däremot. Eller kanske inte, lätt att vara kaxig där uppe på balkongen.

Innan cirkusen så käkade jag och Johanna på mitt favorit-salladsställe på Drottninggaten. Love it! Och jag fick presenter! Två fina linnehandukar direkt-importerade från Kässbol och ett löfte (skriftligt) att bli bjuden på New Moon. Haha, det var det jag fasade för när jag såg att filmen hade premiär två dagar efter min födelsedag. Men man blev extremt mycket smartare av att hänga med Fexeus i ett par timmar. Eller blev man ointlegentare? Hm... Åh, jag saknar Tim Roth och Lie to me förresten! TV4 envisas alltid med att plåga mig.

BTW. Bilder kommer. Fast det säger jag väl alltid?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar