söndag 28 februari 2010

Flashback

Uh. I helgen har jag spenderat alldeles för mycket pengar på böcker. Jag vågar inte skriva hur mycket, men det är för mycket helt enkelt. Plus att jag har en obetald faktura från Adlibris! I lördags var jag i stan och kikade på bokrean. Egentligen hade jag behövt köpa nya jeans, för de jag har har alla bestämt sig för att gå sönder samtidigt. Men vad gör man inte för litteraturen?

På kvällen fick jag middag hos Johanna. Jens dök också upp. De är båda glada och pratiga i vanliga fall, men när de hade satt i sig x antal vinglas gick det knappt att få en syl i vädret. Haha. Sedan åkte jag hem till pappa som satt och kollade på Melodifestivalen av någon anledning.

I dag har mamma och jag varit i Farsta och kollat i centrum där och ätit mackor hos mormor. Köpte en Bob Dylan-klippbok med massa med kul prylar i. Dessutom hittade jag De fattiga i Lodz och en biografi om Ingrid Bergman på Åhléns. Sweet deal.

Ikväll ser jag fram emot Foyle's War och en ugnsstekt ytterfilé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar