söndag 18 april 2010

Weekend break

I dag var jag uppe med tuppen i alla fall, känns skönt att ha lite mer tid. Det värsta jag vet är att sova till tio-elva och sedan vara trött resten av dagen. Ska försöka njuta av solen lite i Backlura samtidigt som jag pluggar, eller försöker plugga. Dagens andra uppdrag är att försöka spara över filer och bilder till min externa hårddisk som jag aldrig orkade ta med mig till Åkeshov. Jag använder den i princip aldrig och den är hur klumpig som helst. Men den kan vara bra att ha ändå...

Lördagen avslutades med en supertrevlig middag hos Jenny. Vi fick mumsig förrätt med kräftstjärtar (som jag är smått beroende av), en jättegod cajungryta med potatis och sedan hade jag styrt upp en fruktsallad som inte blev så illa. Bäst var så klart det trevliga sällskapet (smör smör) och Bibi.

En bra, lugn helg kort sagt. Nu ska jag bara ladda inför jobbet på måndag och tisdag.

2 kommentarer:

  1. I LIKE SMÖR!
    Din efterrätt var super god! Jag å Stefan delade på resten när ni gått.. haha!
    Du glömde dina kokosflingor btw! =)

    SvaraRadera
  2. Haha! Jaa var väldigt trevligt !!! Borde vi göra oftare!!! :D

    SvaraRadera