torsdag 13 maj 2010

Ett väldigt vimsigt, hyperaktiv inlägg om diverse saker

Holy macarony. Vilken vecka. Tre heldagar på jobbet tog musten ur mig men som tur var så fick jag grilla lite i går. Tack pappa och det fina vädret! Just nu är jag helt snurrig, försöker fixa saker som behöver fixas och börja planera inför helgen. För då är det bröllop för hela slanten! Det ska bli hur kul som helst, jag som dessutom aldrig har varit på bröllop innan. Och den här gången kan jag skriva om det i bloggen, till skillnad från möhippan som var extremt hemlig. BRÖLLOP BRÖLLOP BRÖLLOP.

Det kändes bra. Inte nog med det, min kära moder fyller år på fredag så då ska jag äta middag med henne och mormor. Pappa var också bjuden men han hade planerat en husvagnstripp så han dissade middagen. Jaja, jag har i alla fall köpt present så någonting har jag avklarat. Sedan är jag kattvakt också, vet inte riktigt hur det ska gå ihop men det löser sig nog.

Vad jag verkligen, verkligen hade sett fram emot var att få relaxa lite med ett nytt avsnitt av SGU på fredag. Men det är inställt för det är ju Hockey VM. Varför de visar hockey på nördkanalen sexan är dock bortom min fattningsförmåga. Men jag har ett par Carlyle-filmer i reserv, så det är åtminstone något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar