onsdag 5 maj 2010

Kort sagt och skrivet

Är det så här det är att jobba heltid? Herregud, jag är så sjukt slut. Mest i huvudet. Jag har inte kunnat formulera en sammanhängande mening under hela veckan och verkar vara mer socialt handikappad än vanligt. Gud vad jag saknar skolan! Det är nästan så att man överväger att bli lärare. Nästan.

Så försöker jag styra upp andra saker också, vilket innebär en del mailande fram och tillbaka. Jag får känslan av att folk tycker att jag är tjatig. Och jag känner mig konstant grinig. Eller är det här som kallas att vara bestämd? Jag har faktiskt också fötter att sätta ned i marken!

(Sidenote: Läste ut The Little Stranger och var besviken. Den var läskig någonstans i mitten, men inte sen).

2 kommentarer:

  1. fattar du varför jag somnar på bion på fredagar nu?? ;)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera