söndag 30 maj 2010

Lugnet före stormen

Nästa vecka börjar mitt korta men intensiva sommarjobb. I fyra veckor ska jag jobba heldag varje dag. Nu kan jag inte gnälla om det lika mycket som jag skulle vilja eftersom många av mina vänner jobbar heltid året runt, men ändå... Det blir lite extra jobbigt på ett lager där det dessutom blir stekhett på sommaren och man måste ha på sig ESD-rockar utan ventilation. Men det ska nog gå bra ändå! Fint med massa med pengar och sedan ledigt fram till augusti. Crazy. Måste nog söka någon sommarkurs eller något, annars blir man väl helt förslappad.

Den här helgen har varit kul. I fredags kollade jag och Johanna på LOST och tryckte i oss supergod pizza. Plus att jag träffade Petra på dagen, vilket händer alltför sällan! På lördagen var det taco-kväll och Eurovision för hela slanten med systrarna N. Jag gillar verkligen inte musiken, men det gör absolut ingenting i trevligt sällskap! Bibi fick dessutom chansen att dregla på min nyinköpta skjorta. Fina grejer. Söndagen spenderades söndagsaktigt med sovmorgon och Vällingby-besök. I Vällingby kollade Johanna på allt möjligt och jag köpte en god sallad. Men jag hittade inga Pink Ladies på Hemköp...


2 kommentarer:

  1. wtf! var är alla pink ladies?!

    SvaraRadera
  2. Haha.. lite dregel har väl aldrig skadat =)
    Kan väl inte hjälpas när du matar henne med massa gurka å försöker göra cirkuskonster
    hehe.

    var supertrevligt!

    SvaraRadera