måndag 24 maj 2010

Intermission

Ärligt talat, jag vet inte hur intressant min blogg kommer att vara de närmaste... veckorna (skrev hon optimistiskt). Just nu försöker jag reglera min Internet-trafik till ett minimum av sidor för att undvika spoilers av de sista avsnitten. Men efter att jag har sett det kommer jag nog vara rätt hemsk. Inte för jag ber om ursäkt för det, det är bara ett faktum. Jag tror att ungefär nu så sitter de i USA och börjar kolla på det. Så det kommer dröja x antal timmar innan det finns tillgängligt. Den här gången skulle de tydligen lägga ut det för flera länder direkt eller senast 48 timmar efter för att snuva Internetpiraterna. Whatever, säger jag. Bara jag får se det snarast möjligast.

I dag ska jag försöka göra lite nytta, städa och så. Um. Kanske läsa i Bildhuggarens dotter som är Tove Janssons självbiografi. Meditera på LOST. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar