fredag 25 februari 2011

Den där härliga dagen som inte får nämnas vid namn

Nu gäller det att ladda upp batterierna inför nästa vecka för då jäklar ska jag slita ut mig! Redan nu har jag planerat att skolka från en föreläsning, så det känns lovande. Å andra sidan är det inte många som dyker upp till de där föreläsningarna eftersom man kan se dem på nätet. Dessutom har jag lyckats att bara boka upp mig på ett jobbpass, men får se hur länge det håller. De brukar jaga rätt på en ganska snabbt och tvinga på en ytterligare ett.

Mest spännande är nya arbetet. Det är lite förvirrande eftersom jag inte ens har varit på intervju utan endast haft mailkontakt med chefen för biblioteket. Så just nu kanske det handlar om en audition? Haha, eller så är de inte så noga vem de släpper in! Men jag fick trots allt två rekommendationer från kurskamrater så det kanske hjälpte lite. Ska dit på måndag hur som helst för introduktion, så då får jag väl veta mer.

I helgen blir det vila, lite uppdrag och myskväll med Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar