söndag 13 februari 2011

Lördagsmyspys

Igår spenderade jag en extremt trevlig kväll med Jenny och Johanna. Vi åt och åt och kollade också på Melodifestivalen (förvånansvärt många som inte kan sjunga i den tävlingen). Höjdpunkten var nog pastan och när jag fick fiffla med Johanna nya iPhone. Jag vet att om jag skulle skaffa en så skulle jag bli en sådan där hemsk människa som bara sitter och stirrar på sin telefon hela tiden. Men det finns kanske sämre sätt att leva på. Just det, så kollade vi på en brittisk serie också, Downton Abbey, som kan vara värd att fortsätta följa!

I fredags så lyckades jag också ha ett litet Skypesamtal med Thailand-Johanna och det var också mycket trevligt. Nu kanske det inte blev så mycket prat i och för sig, men alltid roligt att ha sällskap när man sitter vid datorn!

Planen idag var att gå på bio, men det fanns ingen lämplig biograf och film så jag gav upp den idén. Har ingen lust att åka ända in till stan. Annars är jag mycket sugen på The King's Speech, men istället blev det en Subway-macka i Vällingby och nu ännu ett avsnitt av Buffy. Trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Vi får gå och se den tillsammans någon dag istället då!

    SvaraRadera