onsdag 16 februari 2011

För alla (o)intresserade

Idag har jag...
...ätit jaffakakor (kakor med apelsinsylt i som jag hittade på Lidl)
...inte pluggat tillräckligt
...sett ett halvt avsnitt av House (i pausläge)
...inte läste en enda sida i någon av mina böcker
...försökt göra intelligenta reflektioner över en uppsats
...skickat alldeles för många mail till min basgrupp
...funderat på att söka nytt jobb
...pratat med en SvD-kille. IGEN. Sluta ringa, jag orkar inte betala/läsa er tidning!
...önskat att jag hade nummerpresetatör på hemtelefonen
...lyssnat på Lady Gagas nya singel x antal gånger (i början tyckte jag den var rätt blah, men hennes låtar har en egenskap att växa i huvudet på en)
...skrivit det här blogginlägget

(Bild från förra årets Sci-Fi-mässa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar