fredag 16 oktober 2009

=_=


Öh. I morse fick jag gå upp tidigt (...) för att elektrikern skulle komma och kolla på proppskåpet klockan åtta. Typiskt hantverkare att vara så morgonhurtiga. Det var hur som helst inget som helst fel, men jag fick i alla fall lite reservproppar om någon skulle gå.

Nu är jag i alla fall hur trött och seg som helst för jag har läst och kollat på TV i några timmar. Måste försöka öka takten med David Copperfield och Atonement nu. Fast jag lär knappast hinna klart med Copperfield, för den är nästan 800 sidor lång och tät som fan. Men den är sjukt kul, jag trodde inte att Dickens kunde vara så humoristisk.

Nu ska jag försöka rensa bland mina prylar. Later.

1 kommentar:

  1. De var verkligen trevligt i lördags. kul att se hur du bor! åh vart du bor.. hehe. nu kan vi komma å hälsa på lite då å då!
    Har du druckit teet?? var de gott?
    /Jenny

    SvaraRadera