onsdag 28 oktober 2009

Flashes before your eyes

På fredag börjar TV4 visa en nya serie, FlashForward, såklart på någon skumma tid (typ fem i elva, helt sjukt). Hur som helst så drar folk på nätet paralleller mellan den och LOST, så det kanske är något för mig. Fast nu spolar de framåt istället för bakåt (vilket de iofs gör i de senare säsongerna av LOST) och folk ser några minuter av sin framtid. Dessutom tror jag att det är en massa med LOST-skådisar med, bland annat Sonya Walger som spelar Penny. Älskar henne. Annars brukar jag ha svårt för kvinnliga skådisar och karaktärer, men hon är faktiskt riktigt bra. Plus att Dominic Monaghan är med. Charlie!

Fan, det är något väldigt Desmond över hela greje att se "flashar" av sin framtid. OMG de har kopierat en hel serie av honom. Bara för han är världens bästa karaktär. Åh vad jag saknar LOST (orka kursivera!) och alla crazy plot twists. Fan maj är så långt borta just nu.

På tal om att vara helt deprimerad av gråmulet, halvljummet väder så såg jag lite sol i morse. Borde egentligen gått ut men jag orkade inte. SERIÖST. Ok att det är mulet MEN HELA TIDEN?! Man blir så trött och vill bara stanna inne och äta choklad. Köpte nya Marabou Vinter i dag och OH MY FUCKING GOD vad god den var! SERIÖST. Jag är inget choklad-monster men WOW. Kanel och sådana där kryddor gör extremt mycket. Mosade i mig hela blocket på en dag så nu mår jag smått illa. Sååå värt det.

1 kommentar:

  1. vinter? vilken är det?? inte sett tror jag! låter mums, förstår du hur lätt det är när jag kan trycka i mig en chokladkaka utan att andas mellan nu? ;)

    SvaraRadera