lördag 10 oktober 2009

Ho ho ho

Men gud. Jag kollar på ett julavsnitt av Gilmore Girls och håller på att glida in i någon slags julstämning. Det hände förra veckan på Rusta också, för de har såklart börjat med julprylar. DET ÄR OKTOBER! Jag har inte ens fyllt år!

På tal om att åldras så tänkte jag ha en kombinerad inflyttnings - och födelsedagsfest. Mindre jobb för mig och dessutom får jag anledning att skjuta upp det. Det är rätt mycket just nu och jag har utvecklat stressymptom som huvudvärk och brännande smärta i magen. Mysigt.

Men nu i helgen ska jag försöka stressa av genom att baka bullar. Yeah...

1 kommentar:

  1. Näääh!?
    Måste vi vänta SÅ länge?! :(
    jag o jenny som planerade att komma förbi typ nästa helg, haha!
    Inflytt behöver inte va nå jobb :) Köp ett paket kakor på konsum bara så är iaf jag nöjd. :)!

    SvaraRadera