fredag 23 oktober 2009

Blonde On Blonde


I dag kom ju som bekant lönen och då måste man slösa bort en stor del av den. Sådan är ju traditionen. Själv begav jag mig till Barkarby där jag köpte Lars Noréns dagböcker på pocket (monster-pocket). Sedan... Sedan blev det MediaMarkt där jag stod och dreglade vid vinylskivorna länge och väl innan jag till slut greppade Bob Dylans "Blonde on blonde". Gud, den var så dyr, så sjukt dyr. PLUS att jag köpte hans nya julskiva. Fan, det var helt sjukt.

Jaja, ska lyssna på dem sedan. Är hemma i Backlura nu så jag vågar inte spela Dylan för pappa tycker att han är gnällig röst. Det är ungefär som att säga att Einstein hade rufsigt hår, det säger precis ingenting om geniet.

Åh gud, nu trashar "Idolerna" rocklåtar. Urk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar