söndag 4 oktober 2009

Den här helgen och förra helgen

Den här helgen har jag spenderat i Backlura, fast i går åkte jag till Universitetsbiblioteket för att plugga. Det gick så där, jag gjorde en del men inte det jag hade tänkt göra. Jaja, uppsatsgrejs får jag ta nästa vecka. Förhoppningsvis. I kväll blir det middag hos mamma, hoppas det blir något riktigt gott! Och att jag får med mig matlåda hem...

En vecka sedan bokmässan nu. Jag var nog lite överväldigad då. Det var en kul resa men jag köpte inte så mycket böcker (kanske är bra?). Ett par blev det i alla fall, plus en stor badhandduk med "Don't Panic" på. Love. Mest blev jag förtjust i hotellet som Petra hade bokat, det var riktigt fint! Frukosten var helt överdådig, jag som inte kan äta så mycket på morgonen! Det fanns verkligen allting där. Tio olika bröd, 300 pålägg, ägg i olika former, bacon, korv, juicer, yoghurt, flingor, frukt... Holy crap liksom.


Just det, såg ett par kändisar också. Martina Lowden (tror jag) på perrongen när vi kom fram. Hörde Henrik Fexeus röst innan jag såg honom (han är så söööt!). Öh... Sedan var det nog inte så många fler, men det var så mycket folk så man hinner liksom inte fokusera på någon. Önskar att mässan kunde vara i Stockholm, eller att vi åtminstone kan ha en liknande grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar