måndag 26 oktober 2009

Ny vecka, nya utmaningar

Fan, det blir så sjukt varmt i lägenheten. 23 grader! Jag var tvungen att öppna fönstret för att kunna andas, är van vid iskalla Backlura-villan. Nu har jag dessutom börjat att plocka upp mina DVD-filmer, men jag vet fortfarande inte var alla ska få plats. Mina bäbisar (TV-serieboxarna) måste i alla fall få stå framme. Gossi gossi goo!

Ehem... Vad hände i veckan då? Känns som att man borde gå igenom det i ett måndags-blogginlägg. Jobb i morgon eftermiddag, kanske på fredag (min konsultchef skulle försöka byta med någon, men självklart hoppas jag att det inte går). Skolan på onsdag och torsdag annars, massor att göra egentligen. Som vanligt.

I dag ska jag i alla fall försöka börja skriva på uppsatsen. Uppsatsen med stort U alltså. Hoppas hoppas hoppas att det går den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar