tisdag 16 september 2008

Desmond är min hjälte


Man blir aldrig så påmind om en karaktär som när man drömmer om honom. Min dröm-Desmond kunde inte bara se in i framtiden (det hade han förresten lämnat bakom sig) utan han kunde "hela" nu också. OCh jag tror nästan att han hade lagt sig till med telekinesi också. Egentligen minns jag inte så mycket förutom att han sprang runt en hel del och gjorde fantastiska saker. Fan, Desie är bäst! I "verkligheten" kan han ju bara se framtiden och resa i tiden dock. Fast, jag kan nog stå ut med det. Min lilla constant.

Just nu försöker jag skriva på min uppsats till engelskan som ska argumentera för att global uppvärmning är en produkt av osäker forsking och masshysteri. Ja, något i den vägen i alla fall. Hur svårt som helst eftersom jag sitter och gnisslar tänderna åt alla dumma argument. Det finns hur mycket skit som helst där ute. Men, jag måste härda ut och stå för "mina" åsikter. Fast jag har ont i höger axel och har svårt att koncentrera mig just nu. Det är roligare att hitta på andra saker, som att se på Wonder Boys eller googla bilder på Des...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar