lördag 13 september 2008

The Wall

Ugh. Jag vet inte hur det hände, men just nu sitter jag omringad av böcker på hög. Ok, jag vet precis hur det gick till. Bokbordet på Drottninggatan (alla de där Sayers-böckerna) och kurslitteraturen. Jag är nästan helt ruinerad nu. Högen på mitt nattduksbord börjar bli ostadigt och påminner om tornet i Pisa.

Träffade Tiffany i tordags! Vilket var kul för vi har inte setts på ett tag och nu hade vi tid att snacka. Tyvärr hade jag tagit helt fel skor för promenad i stan och mina tår är nu väldigt ledsna. Men kul var det! Tiffany är så positiv nuförtiden och jag får skuldkänslor så fort jag gnäller över något.

I går rotade jag lite i trädgården och planetrade om lite krukväxter. Um... Såg något väldigt äckligt vid en jordsäck, tror det var grodägg. Ew. Försöker inte att tänka på det och hoppas att grodan själv är long gone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar