onsdag 24 september 2008

Life

Uh... Mådde illa så där jobbigt igen i går, precis som förra veckan fast inte lika hemskt. Var ändå tvungen att åka till skolan den här gången, vill inte missa igen. Vaknade med ont i magen och mådde illa, jag trodde jag skulle spy. Sedan åt jag typ inget på hela dagen. Drack en cola, vatten, en skål soppa och yoghurt på kvällen. Sedan visste jag inte om jag mådde illa för jag fortfarande var dålig eller för att jag inte hade ätit något.

Så ja, det var min dag det. Top Gear på kvällen. Jag skrattade som vanligt, jag blir aldrig besviken på det där programmet. Tycker det är så kul att ett bilprogram har 40% kvinnliga tittare (i England alltså). Men jag tror det helt beror på programledarna. Och The Stig. Ingen kan motstå The Stig...

Jag önskar verkligen att den där biblioteksutbildningen startade i vår. Eller att jag hade varit tillräckligt smart att anmäla mig till den nu i höst. Jag vet inte hur länge jag orkar plugga och jobba och inte hinna med något annat. Eller hinna med och hinna med förresten... Jag hinner men jag har liksom inte någon ork längre. Kolla på TV och sitta vid datorn är det enda jag gör känns det som. Det är inte ens kul det längre. Engelskan borde vara jättekul (en föreläsare citerade Mulder i går för tusan!) men det är liksom bara... eh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar