måndag 22 september 2008

Funk to funky

Ok, nu är jag bara lite trött. Kom hem kvart över två i natt, men nattbussen var inte så farlig som jag hade trott. Trodde att det skulle gå segare. Såg bara en kollega på samma buss vilket innebär att folk bor på andra ställen eller att de tog den sista tunnelbanan som man egentligen inte ska göra. Vem vet? Blev i alla fall inlåst i biljetthallen av väktarna, vart trodde de att jag skulle ta vägen egentligen? Fick panik, blev gråtfärdig och fick hjälp av en skitsnäll lokalvårdare. Jag har ju en nyckel men den krånglade. Fan, man vill inte att sådana där saker ska hända mitt i natten. Jag har aldrig tyckt att jag är nervös av mig men jag kanske har fel. Blev helt skakig.

Vaknade tio i morse av ett irriterande ljud och det visade sig vara klockradion som pep och samtidigt pratade om Anders Borg och han JÄVLA BUDGET. Vem fan bryr sig??? Det går ju ändå åt helvete. Fuck you Anders Borg. Ja, jag har i alla fall inte röstat på de där jävlarna. Fuckers... Släpade mig upp i alla fall, annars hade jag väl sovit hela dagen.

Såg inspelade Ashes to Ashes och störde mig som fan på klippningen. Den versionen som SVT har köpt in från BBC är ju nedklippt (det är dessutom inte snyggt gjort) men det var ovanligt hackigt i det här avsnittet. Vet inte hur många scener som har försvunnit. Karaktärerna bara hoppade mellan olika platser utan någon som helst förklaring hur de kom dit.

Jaja, det var ett bra avsnitt i alla fall. Men jag stör mig på att Alex har släppt sin psykologiska grej. Alltså... De använder det liksom aldrig mer. Nu mest rantar hon runt och tänker mig sin mamma och pappa. Fokusera!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar