lördag 6 september 2008

Save her Gene

Ok, ok... Så Nöjesguiden skrev att man måste ge Ashes to Ashes tre avsnitt innan man inser hur genialisk serien är. Så fine, jag lyssnar på en gratistidning. Jag ska se hela serien hur som helst. Fan, det är så deprimerande att vara så negativ. För jag är så van att älska alla serier jag ser!

I miss Sam... Tror det är min största hang-up. Med tanke på vad de avslöjade i första avsnittet så blev jag ju inte gladare precis.

Ibland undrar jag om jag någonsin kommer att läsa ut alla böcker som jag har köpt. Har funderat på att rensa ut en del, sådant som jag har läst framför allt eller av någon anledning har i dubbla (eller tredubbla) upplagor (fem eller sex av Good Omens). Sedan tar jag med några kassar till Läkarmissionen. Suck. Mina böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar