måndag 10 november 2008

Duet

Blöh, sjuk! Jag som inte så sent som i går skröt med att det var jättelänge sedan jag var sjuk senaste. Rätt åt mig. Om det blir värre så stannar jag hemma hela dagen i morgon och kollar på Jane Austen. Fick hem Mansfield Park, Northanger Abbey och Förnuft & känsla i dag. Perfekta höstfilmerna. Dessutom har jag Arkiv X och Sherlock Holmes kvar att se.

Men i kväll är det PB. Säsong fyra är hur bra som helst, än så länge i alla fall. Och nu är Mahoney och Linc polers igen! Eller... nu är de polers. De har inte varit det förut. Men, vad är det för fel på Mikey? Han får inte vara sjuuuk!

BTW. Vääärldens bästa SGA-avsnitt i dag. Duet. Fan, nu inser jag att jag visst måste köpa boxarna. Finns det inte någon samling, typ "The Best With McKay". De har faktiskt sådana till Buffy... Just a tip guys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar