söndag 30 november 2008

SVT gör det igen


Egentligen borde jag inte vara förvånad, men det är jag tyvärr. Sista avsnittet av Jekyll, det sista någonsin antagligen, kommer inte att visas i kväll klockan 21.15. Istället är det skidåkning som går före allt annat. Jekyll har förpassats till tisdag klockan 22.00 istället, av någon jäkligt underlig anledning. Varför envisas SVT med att klanta sig med sina TV-serier? De har så många bra, men det är alltid något som går fel. Inte konstigt att folk laddar ned istället för att se på TV. You get what you give. I det här fallet, skit.

1 kommentar:

  1. Haha, nej men alltså JAG tyckte den var riktigt bra... :) Lagom spänning och en massa lööövin...haha ;) Men jag tror jag hade tyckt att den var bra även om den inte var full av snyggingar...typ.. ^^

    SvaraRadera