onsdag 26 november 2008

Julklappar? Någon?

Ja, det är väl dags att börja handla julklappar nu. Helst innan värsta panikrusningen. Tänkte om jag skulle göra allt i ett enda svep, fast det brukar aldrig bli så. Som tur (?) är så har jag inte så många att handla till. Mamma, pappa och mormor. Jag har skrivit en liten lista i alla fall, så jag har något att gå på.

I går var en konstig dag. Gjorde typ inget, satt vid datorn och kollade på Kids in the Hall-klipp på YouTube. Så fort man hittade ett så hittade man ett annat och så var plötsligt klockan två på eftermiddagen. Dock har jag inte hittat den där sketchen då Kevin spelar en snubbe som dricker för mycket te och vill sluta. Fast han blir typ knäpp. Minns den vara vagt, starkaste minnet är att någon (Mark eller Scott tror jag) är utklädd till en gigantisk te-påse. Heh... Good ol' times.

Åkte och fikade med mamma i Vällingby. Vi kollade lite i affärer, köpte bara onödiga saker. Bland annat den där jävla renen som inte kunde stå upp och som glittrade av sig överallt. Seriöst... Ska byta den någon dag, det fanns två olika poser liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar