lördag 29 november 2008

Pretty ordinary stuff

Blub. Ska försöka skriva klart min uppsats i dag. Det värsta är att det faktiskt är kul att skriva om Neil Gaiman, Sherlock Holmes och Lovecrafts monster. Det är bara det att jag måste slå mig själv i ansiktet bara för att få motivationen att faktiskt göra det. Det är inte så mycket kvar på terminen ny. Uppsatsen och två tentor. Grammatik och vokabulär. Hur kul som helst strax före jul! Det har gått fort som fan, tur att jag ska gå English II också.

I bland är det pinsamt tydligt vad man påverkas av i sina drömmar. Till exempel så kollar jag på sex avsnitt av Stargate Atlantis/vecka. Så inte konstigt så drömmer jag att jag är Rodney eller någon annan och jagas av fiender genom kanadensiska granskogar medan Sheppard slänger handgranater överallt. Pretty ordinary stuff. I natt drömde jag att jag hade gjort Bill the vampire arg av någon anledning, så jag ville be om ursäkt. Jag tror att någon från The Hills var på en fest också, men jag är inte säker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar