söndag 16 november 2008

Talkin' 'bout a revolution

Snart dags att ge sig av mot Cirkus och se Tracy Chapman. Ska bli riktigt spännande, fast jag är rätt skeptiskt till att gå ut i det här vädret. Det blev en liten snöstorm i dag och det ligger fortfarande kvar. Amazin', jag trodde inte att det skulle snöa något mer i Sverige. Jäkla växthuseffekten... Å andra sidan tycker man inte att det borde påverka så mycket och så fort. Jaja, vi kommer alla att dö.

Missar Jekyll i kväll också, så det är spela in som gäller. Tror att jag har sett ett avsnitt "live". Vad gör jag egentligen på söndagskvällar? Jag hoppas hur som helst på mycket Hyde för Tom är tråkig. Bara en massa ångest med honom. Dessutom är Hyde mycket läckrare, vilket inte borde vara fysiskt möjligt men så är det.

Heh, i morgon är det grammatik-föreläsning och jag inte pluggat någonting under hela den här veckan. Skyller på min mesiga förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar