onsdag 19 november 2008

Older, but none the wiser

Så nu är man 22. Inte så stor skillnad från 21, bara ett steg närmare the big 30. Scary scary. Inte för jag känner mig som 22, ibland känner jag mig både yngre och äldre samtidigt. Jepp...

Oh, den traditionella uppräkningen av presenter. Först på lördagen tjuvstartade jag med en present från Jenny, Johanna och Stefan. En superfin "Fika för vänner"-bok som jag måste se till att använda. I går kom mamma och mormor och vi åt smörgåstårta och vanliga tårta. Hur gott som helst! Av pappa fick jag en ny iPod, en classic 120 GB så nu kan jag glo på serier (har redan sett ett avsnitt av True Blood, Alan Balls nya vamp-serie). Av mormor fick jag pengar (woho!) och av mamma böcker, en stooor frotéhanduk och en jättefin halsduk. I dag ringde Johanna från Thailand och grattade, det var kul att prata med henne IRL so to speak...

Så sammanfattningsvis var det en riktigt lyckad födelsedag i år. Just nu snöar det som tusan där ute, så det känns verkligen som att det snart är jul. Dags att börja fundera på julklappar antar jag. Uh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar