torsdag 2 oktober 2008

De blindas land

I dag var jag väldigt huslig, dammsög och skurade golvet och bakade bullar. Det kändes väldigt stereotypiskt, men som tur är kan man slappna av en timme med Stargate på kvällen. Usch, bara två-tre avsnitt kvar på hela serien. Hur länge har jag sett den egentligen? 10 säsonger med 24 avsnitt i varje, fem dagar i veckan... Det är fan nästan ett helt år.

Wow. Jag saknar O'Neill. Men sedan var blir det Atlantis och ska väl köpa filmerna också, trots att de är rätt dyra. Måste ju få se mer Ba'al! Tur att det finns gott om sådana som honom...

Egentligen borde jag ha läst novellerna till engelskan och gjort andra skolsaker, men jag tog "ledigt". I morgon ska pappa och jag till mormor, så då lär det väl inte heller bli mycket pluggande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar