söndag 19 oktober 2008

It's a long way home

Sista avsnittet av Ashes to Ashes alldeles nyss. Det kommer tydligen en till säsong senare, till min stora förvåning. Personligen tycker jag att det hade räckt med en säsong, Life on Mars däremot behövde två. Fast det säger jag nog bara för att jag älskar den serien...

Lite besviken men samtidigt tycker jag det var bra. Det som är det största problemet är just likheterna med LoM. De har bland annat tagit många storys därifrån, vilket jag upptäcker direkt. Jag hoppades verkligen att de hade kunnat göra sin egen grej av det hela, men tydligen inte. Det är väl för mycket att leva upp till antar jag. Synd.

Hittat en fantastisk poet från Salford, Manchester på tal om ingenting. John Cooper Clarke. Argt och rått. Älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar