fredag 17 oktober 2008

Jag hade en dröm

Drömde att jag träffade Daniel Craig (nye Bond) och att jag blev helt kär för att han var så sjukt läcker. Så där att man knappt kan prata med en person för att de är så överdrivet snygga. Sedan vaknade jag och mindes drömmen vagt. Gick in på IMDB och kollade på bilder av honom och förstod verkligen inte vad grejen var. Så snygg är han faktiskt inte. Men sedan har jag en teori om att vissa människor gör sig bättre i verkligheten än på bild och jag tror att han är en av dessa människor. Med verkligheten menar jag i och för sig rörligt format, alltså TV. Såg ju Layer Cake för ett par veckor sedan och där såg han ju bra ut. Om jag mötte honom i verkligheten skulle jag antagligen tycka att han var läskig.

Lite mer tråkiga och verklighetsbaserade nyheter är att jag i princip har bestämt mig för att sluta på Veolia. Ringde i dag och skulle fråga om det fanns möjlighet att inte behöva jobba natt varje helg, men fick reda på att tydligen får alla nyanställda göra det nu eftersom det finns så många nattpass. För det första... INFORMERA PERSONALEN. För det andra...

Fuck you.

(Jag är alldeles för arg för att fortsätta, jag känner mig som skit och som att jag inte är värd någonting och jag ångrar att jag tog det där jobbet för jag mår så jävla dåligt nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar