onsdag 29 oktober 2008

Those gentle voices I hear...

Har haft lite för mig den här helgen. För en gångs skull kanske jag ska säga... Lördagen spenderade jag först med Johanna på Taxinge. Vi åkte dit och åt supergod tårta! Hade tur med vädret också, till och med. Johanna åker ju snart till Indien och Thailand och kanske Vietnam fast hon vet inte, så jag tänkte att en heldag skulle sitta fint. På kvällen åt jag mumsig middag hos Jenny och Stefan med dem och Johanna. Såg Lady Vengeance också, som var både hemsk och bra.

Söndagen innebar en konsert, vilket jag inte har gått på på väldigt, väldigt länge. Höll såklart på att glömma biljetten hemma, klantarsle. Det var lite skumt att gå själv, dessutom var medelåldern på stället 50. Haha, såg The Moody Blues och de var hur bra som helst. Lite sega i början kanske, men sedan blev det mer fart på dem. De måste vara över 60 stackarna... Haha. Bra var det i alla fall.

Måndagen sa jag upp mig från jobbet. Fick åka dit och skriva på kontrakt på direkten. Ska jobba i helgen, men nästa vecka ska jag dumpa alla mina kläder och kort hos PLE och sedan är jag fri! Fan vad skönt det känns, ingen mera ångest över nattpass eller odrägliga personalledare. Är så trött på det där jobbet. Nu ska jag koncentrera mig på engelskan.

Ja, jag har säkert mer att berätta. Såg Låt den rätte komma in i måndags också med Johanna, Jens och Emelie. Men det får jag ta någon annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar