onsdag 22 oktober 2008

I'm just not the hero type. Clearly.

Så var den skolveckan slut (onsdag redan), men jag måste ju fortfarande plugga. Har hamnat lite efter pga hemtentan jag skrev i helgen. Den blev hur flummig som helst, men jag hoppas på minst ett C. Ska finslipa lite på den i morgon. Drack en sådan där jäkla apelsinjuice i dag och fick ont i magen igen. Jag tror jag har blivit överkänslig mot dem av någon anledning, eller så har jag magsår som juicen ligger och fräter i. Vem vet?

Dags att ta fram reflexerna förresten, det är höst och mörkt!

I dag kom LOST-boxen ut (säsong fyra), så jag stack i väg till Elgiganten med mina sparpengar och köpte den. Kostade mindre än jag hade trott, 399. Plus Iron Man för 129 och Fight Club för 49. Ganska bra deal, om jag får säga det själv (vilket jag får eftersom det är min blogg som ändå ingen annan läser, ha!). Såg IM och god damn! RDJ är så bra. Shit, shit, shit. Den mannen... Det är en sådan där skådis som jag aldrig skulle våga träffa i verkligheten, hur snäll han än verkar vara.

Fast jag skulle ju inte tacka nej om erbjudandet dök upp... Såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar