fredag 30 januari 2009

Don't take money, don't take fame...

Har under de senaste dagarna lyssnat alldeles för mycket på en låte, "The Power of Love" med Huey Lewis & the News och tänkt på Chuck (det var där jag hörde låten). Väldigt 90-tal. Låten alltså, inte Chuck. Chuck Chuck Chuck. Så låter det i min hjärna.

Workshop i dag i skolan. Vi gjorde träddiagram över noun phrases och verb phrases och sådant där annat kul. Till min stora förvåning uppräcker jag att det är ganska kul, när det går bra alltså. Jag är ju mycket för organiserande och sådant så det slår väl an på någon sträng inom mig. Dessutom är det kul att ha en lärare som så fort han får chansen förolämpar George Bush. Hahaha...

Det känns lite ovant med pluggandet nu, men jag kommer nog igång snart. Dessutom är det nya grupper, så man känner ibland inte så många. OMG, måste man börja vara social igen?! Geez...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar