fredag 2 januari 2009

Do I have to?

Livet har tagit en paus i några dagar eftersom jag har varit förkyld. Det har varit en rätt jobbig förkylning, en sådan där då man egentligen inte orkar göra något än att ligga i soffan och glo på TV. Knappt det förresten. Spenderade första dagen på nya året med att se på Borta med vinden, som var fyra timmar lång och ganska bra men ändå värdelöst seg emellanåt. Gillade Rhett... han var ganska het. Men jag gav nog också blanka fan i Scarlett.

Har en hel del planerat men som har blivit uppskjutet på grund av hostan, halsen och just nu snoret som vägrar sluta rinna. Varifrån kommer egentligen allt snor?! Jag måste ha använt över 100 näsdukar bara i dag, snacka om miljöförstöring. Men en tygnäsduk är ju inte precis hygieniskt. Men hur som helst... Ville gå på bio, är just nu inne på The Boy in the Striped Pyjamas (läste ut den, bra men hemskt slut!), The Duchess eller möjligtvis Changeling. Sedan vill jag sen Max Ernst-utställningen på Moderna Museet som jag har firbiljett till, sista dagen på den är ju en 11. Känns bra.

Plus alla filmer jag fick i julklapp som jag inte har hunnit med. Hoppas det känns bättre i morgon, hittills har det bara kännts skit. Jag orkar inte ens läsa Austen, hur värdelöst är inte det?!

1 kommentar:

  1. Superskönt med fast lön..Men jag har inte fått min december lön ännu, grr!!! Lönetanten glömde bort mig... :( Men jag hoppas jag får den på mpndag iaf. Så jag har fått vända på slantarna...!!! Men liiite shopping måste man ju unna sig endå.. ^^

    SvaraRadera