tisdag 13 januari 2009

Seriously?

Fan vad jag hatar när TV4 inte visar "nya" avsnitt av House (med nya menas de avsnitt som inte visats i Sverige men som kördes i USA för typ två år sedan) utan kör "Dr House svåraste fall". För det första... Vem på TV4 avgör vilka avsnitt som är "svårast" (med det antar jag menas bäst). Och för det andra... Sluta kalla repriser för något annat än REPRISER. Holy crap alltså.

Såg ännu ett avsnitt av Heroes. Det är synd, för jag tror jag har tappat lite av min gnista för den serien. Jag typ bara suckade lite när Sylar visade vara ... bror och ... kom tillbaka från de döda. Eller just det, han vara bara i en KOMA. Srsly? Det är värsta såpan nu. Komor, döda mskr som inte är döda kommer tillbaka, folk blir ihop och gör slut konstant, elakingen är plötsligt värsta gulleplutten och diverse hemliga syskon träder fram. Vad kommer härnäst, en snubbe med en lapp för ögat?

Jag vill tycka om Heroes igen. Jag vill jag vill jag vill! Jag vill inte sitta och torka bort damm på mina orkidéer medans jag kollar på det. Tredje säsongen är ju faktiskt bra. Det kanske är det att jag kollar på datorn istället för på TV. Jobbigt att sitta vid skrivbordet, jag vet inte... Men nästa avsnitt ska jag följa nogrannare. Verkligen. Jag lovar. Jag ska bli en Heroes-nörd igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar