söndag 4 januari 2009

It's frickin' Bollywood!

I dag gjorde jag något så okarakteristisk som att köpa kläder (nåja) för drygt 500 spänn. Go me! Men koftan kostade 299, på rea ska tilläggas. Inge vidare kanska, men jag behövde något varmt. Dessutom köpte jag någon slags sjal och en mössa (en normal mössa till och med). Plus hårspännen (4 för 10 kr). Tack Indiska! Några bildbevis finns för tillfället inte.

Det är svinkallt i huset just nu, typ 15 grader på övervåningen så jag använder redan min nya mössa. Bara för vi har luftvärmepump istället för element, billigt men kallt som fan! Fast det fungerar bra så länge man har varma kläder och en extra filt. Who needs warmth, really?

I morgon kanske kanske kanske det blir Husdjursmässa. Fast inträde kostade 120 spänn, då går jag nog hellre till en 4H-gård gratis. Nu gäller det att sejva pengar resten av månaden, alt. snylta av andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar