torsdag 8 januari 2009

Lägenheten

Det ringde förresten en tant i dag angående lägenheten som jag har kollat på i Hässelby Strand. Jag stod först i kön men jag är väl inte den ultimata hyresgästen. Inget jobb och för tillfället inte heller något studiebidrag. De ville ha papper på att jag var anmäld till kursen men eftersom det är fortsättningskurs och de sköter sånt internt på institutionen så får man bara ett mail. Skickade hur som helst det. Fan, det känns inte så bra.

Så för att trösta mig själv så köpte jag grillad kyckling och sallad och grejer och kollade på Veronica Mars nästan hela dagen. Sedan var det som tur var Stargate Atlantis och Lost in Austen. Man måste hitta saker att sysselsätta sig med... Lyckades till och med klämma in ett Heroes-avsnitt från datorn. Är det bara jag eller blir de mörkare och mörkare?

Skumt att man måste vara värsta tät för att få hyra en lägenhet på 2500/månaden.

1 kommentar:

  1. Kul att du är först i kön!!! :D Än finns det hopp! Jag var ju i samma sits när jag fick din ju! Jag håller iaf tummarna för dig!!!

    SvaraRadera