tisdag 28 juli 2009

Den som spar, hon har inte kul

Jag köpte en del grejer i lördags. Bland annat tre stycken Penguin-muggar med olika botitlar på. Hur snygga, och dyra, som helst. Dessutom hittade jag Penguin-pennor på PocketShop också, så de åkte genast med ner i kundkorgen. Man blir nog lite smått galen när man får lön, för helt plötsligt känns det som att man har råd med allting. Efter stan hamnade jag i Vällingby där jag direkt siktade in mig på Lagerhaus för att köpa de där oranga glasen som jag har kollat på i flera månader. Det blev en massa med muggar och dricksglas i lördags, så nu behövs nog inge mer till min framtida lägenhet.

I går var dessutom pappa och jag på IKEA där de hade rea. Köpte tygbit till framtida kasse, två fina träfat, äggkoppar (två st för fem spänn!), en korg och lite andra småsaker. Just det, en ny anslagstavla också, den gamla börjar bli lite torr. Så nu måste jag nog hålla lite mer i pengarna.

Synd bara att jag och Tiffany ska minigolfa i morgon och käka också. Haha, så mycket för det sparandet...

1 kommentar:

  1. framtida lägenhet.. låter spännande.
    du står väl i bostadskö?! =)
    En osthyvel måste du ha oxå!! åh en vinöppnare. hehe

    SvaraRadera